سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأى راست دولت را همراه است با آن روى آرد و با رفتن آن برود . [نهج البلاغه]

نجوم

همایش نجوم در دبیرستان دخترانه شادروان حاج حسن مومنی به همت مدیر ، دبیران فیزیک و جمعی از دانش آموزان به مناسبت هفته جهانی نجوم ، انجام شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ، همایش نجوم با دعوت از انجمن نجوم ، منجمان آماتور ، دبیران فیزیک و دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه ( ناحیه یک و دو ) در محل سالن اجتماعات دبیرستان مومنی برگزار گردید. در این جلسه چند تن از دانش آموزان دختر آموزشگاه مومنی به ارائه گزارش پیرامون علم نجوم پرداختند . و سپس حاضرین در سالن به صورت پرسش و پاسخ با دبیران فیزیک و منجمان دعوت شده بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است ، سال 2009 میلادی به نام سال نجوم برای صلح نامگذاری شده است . به همین منظور دانش آموزان دبیرستان مومنی در کنار همایش ، نمایشگاهی با 120 قطعه عکس از اشیاء فضائی و انواع وسایل و دستگاه های مربوط به علم نجوم برپا نمودند ، که می توان ( شبیه سازی داخل سفینه فضائی ، اتاق تاریک « آسمان شب » و نمایش عکس های فضائی ) را نام برد.

نمایشگاه دارای بخش هائی با موضوعات کهکشان ها ، سحابی ، ستاره ، شاتل ، آسمان شب ، اسطرلاب ، ماده تاریک و سیاه چاله می باشد




خوشمود ::: دوشنبه 88/2/14::: ساعت 4:46 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :29492
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : خوشمود[15]
نویسندگان وبلاگ :
maryam rezamanesh
maryam rezamanesh (@)[2]

ronak mansory[0]
shabnam hossin zadeh[0]

 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<